وزنه برداری

ورزش و فشار خون؛ فشار خون بعد از ورزش باید چقدر باشد؟

فشار خون بعد از ورزش می تواند افزایش و حتی گاهی اوقات کاهش یابد. این کاملا طبیعی است و معمولا جای نگرانی ندارد. تنها نکته مهم این است که فشار خون شما پس از فعالیت بدنی با چه سرعتی به سطح طبیعی برمی شود. هر چقدر این مدت زمان طولانی تر باشد، احتمال ابتلا به...

15 آذر 1402

بسامی اولین مدال وزنه برداری ایران را به گردن آویخت

نماینده دسته 55 کیلوگرم وزنه برداری کشورمان با رکورد مجموع 165 کیلوگرم اولین مدال تیم وزنه برداری بانوان را به گردن آویخت.

22 مرداد 1401

12 تا از برترین ویتامین ها برای سوزاندن چربی و ساختن ماهیچه

مواد مغذی و ویتامین های طبیعی وجود دارند که فقط کافی است آن ها را به رژیم غذایی خودمان اضافه کنیم. آنقدرها هم کار سختی نیست که علاوه بر لذت از غذا خوردن، چربی بسوزانیم و ماهیچه های خودمان را برای زندگی کردن و قدرت جسمانی بیشتر تقویت کنیم.

12 اسفند 1400

برای اولین بار، برنامه اعزام دختران ایران به مسابقات وزنه برداری جوانان دنیا

نایب رییس زنان فدراسیون وزنه برداری گفت: تیم وزنه برداری جوانان دختر ایران برای نخستین مرتبه به پیکارهای جهانی در کشور عربستان سعودی اعزام خواهند.

29 دی 1399

اوضاع نابسامان وزنه برداری جهان و خطر حذف از المپیک

به گزارش خبرنگاران، سقوط وزنه برداری جهان و آغاز روزهای رو به زوال این رشته از زمانی آغاز شد که تاماش آیان رئیس پیشین فدراسیون جهانی وزنه برداری با انبوهی از اتهامات فساد مالی و اداری از صحنه مدیریت کنار گذاشته شد. سرانجام نیم قرن سلطه این مدیر پرحاشیه...

22 آذر 1399

حضور بهداد سلیمی در دوره پیشرفته بین المللی مربیگری وزنه برداری IOC

بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری المپیک و دنیا برای حضور در دوره سه ماهه پیشرفته بین المللی مربیگری وزنه برداری IOC راهی بوداپست مجارستان شد.

23 مهر 1398

آمریکا به جای ایران قهرمان می گردد

مثبت شدن دوپینگ محمدحسینی درمسابقات جهانی فیجی و آسیب های جدی که در دوره سرپرستی (مصدومیت سهراب) رخ داد، ثابت کرد که بلاتکلیفی وزنه برداری قبل از انتخابات، برای این رشته المپیکی دردسرساز شد!

2 مهر 1398

واکنش رییس کمیته فنی AWF به اولین حضور زنان ایرانی در مسابقات بزرگسالان آسیا

رییس کمیته فنی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا(AWF) گفت: زنان وزنه بردار ایران تکنیک خوبی داشتند و ما زمان زیادی منتظر بودیم تا آنها در مسابقات آسیایی شرکت کنند.

24 تیر 1398

کیانوش رستمی: هیچ تماسی از فدراسیون نداشتم!

قهرمان طلایی و رکوردار بازی های المپیک 2016 ریو معتقد است که مسئولین فدراسیون اگر برای اعزامش به قطرکاپ تمایل داشتند هر طور بود، او را پیدا می کردند.

23 فروردین 1398