اتفاق مهم درباره لیست تیم ملی: از فیسبوک به سایت

به گزارش همه ایده های جدید ، اعلام اسامی تیم ملی به وسیله سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اتفاق مهمی بود که بعد از جدایی کی روش و حضور ویلموتس رخ داد. بر این اساس دیگر از انتشار لیست تیم ملی در فیسبوک خبری نخواهد بود.

اتفاق مهم درباره لیست تیم ملی: از فیسبوک به سایت

لیست تیم ملی، از فیسبوک به سایت فدراسیون

لیست جدید تیم ملی نسبت به جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا در سال 2019 تفاوتی آنچنانی ندارد. مارک ویلموتس از روی دست کارلوس کی روش تقلب نموده، فقط اشکان دژاگه و سامان قدوس را به علت آسیب دیدگی کنار گذاشته و اللهیار صیادمنش را نیز به اردو فرا خوانده. باقی بازیکنان حاضر در لیست را نام هایی تشکیل می دهند که در جام جهانی 2018 حضور داشتند و یا همراه تیم ملی به جام ملت ها رفتند.

درباره این لیست نمی توان از مارک ویلموتس خرده گرفت. او بازیکنان حاضر در لیگ را نمی شناسد و به همین دلیل نمی تواند تمام دارایی فوتبال ایران را به تیم ملی دعوت کند. این لیست قطعا لیستی نیست که آن را تمام و کمال مارک ویلموتس نوشته باشد. او فقط چند بازی از لیگ و دیدار نیمه نهایی جام حذفی را تماشا نموده و به همین دلیل آنقدر شناخت نداشته تا بهترین بازیکنان داخلی را هم به اردو دعوت کند. نمونه اش کمال کامیابی نیا و شجاع خلیل زاده از پرسپولیس یا امین قاسمی نژاد از پدیده.

-

نکته جالب درباره لیست جدید، حضور اللهیار صیادمنش در اردو است. مهاجم 17 ساله استقلال که به تازگی پیراهن فنرباغچه را پوشیده تا بازی در سوپرلیگ ترکیه را تجربه کند. گویا اللهیار، توصیه وحید هاشمیان است تا در تیم ملی حضور داشته باشد. مهاجمی که از نظر پرش و سبک بازی کمی به مهاجم سابق و مربی فعلی تیم ملی هم شباهت دارد.

اما تفاوت مهم و اتفاق خوبی که در لیست جدید تیم ملی اتفاق افتاده، نحوه انتشار اسامی است. پیشتر و برای سال های متوالی نام بازیکنان دعوت شده به تیم ملی به وسیله فیسبوک کارلوس کی روش اعلام می شد اما حالا سایت فدراسیون فوتبال نخستین جایی است که اسامی را اعلام نموده و اطلاعات جدید را در اختیار علاقه مندان قرار داده. اتفاق امیدوارکننده ای که نشان می دهد فدراسیون فوتبال از تجربه کار با کی روش درس گرفته و آبدیده شده است.

3

منبع: ایران ورزشی

به "اتفاق مهم درباره لیست تیم ملی: از فیسبوک به سایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق مهم درباره لیست تیم ملی: از فیسبوک به سایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید