شکایت باشگاه استقلال از داور دربی، چیزی از ارزشهای ما کم نمی گردد

به گزارش همه ایده های جدید ، سخنگو و معاون حقوقی باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد تیم داوری دربی تهران تاکید نمود از حیدری به کمیته انضباطی شکایت خواهند کرد.

شکایت باشگاه استقلال از داور دربی، چیزی از ارزشهای ما کم نمی گردد

به گزارش گروه ورزشی همه ایده های جدید ، فرشید سمیعی در مورد دربی روز گذشته به رسانه رسمی باشگاه استقلال، گفت: این شکست چیزی از ارزش های بازیکنان خوب ما و آقای ساپینتو و همکارانش کم نمی کند. استقلال نمایش خوبی را در دربی ارائه کرد و موقعیت های خوبی هم داشتیم و می شد پیروز میدان باشیم. بد شانس بودیم.

سمیعی ادامه داد: سال جاری ما مسائل بسیار و سختی های زیادی داشتیم ولی با وجود همه این سختی ها و حواشی مختلفی که داشتیم، این تیم هنوز در کورس قهرمانی است و این بسیار ارزشمند است. بابت نتیجه دربی از طرفداران عذرخواهی می کنیم و این قول را می دهیم که برای هر دو جام تا آخرین لحظه کوشش می کنیم. به تیم و کادرفنی استقلال ایمان داریم و مطمئن هستیم با حمایت طرفداران به موفقیت می توانیم برسیم. به تیم خوب خودمان بابت کوشششان خدا قوت می گویم.

وی درباره موضوع حذف استقلال از آسیا هم گفت: این موضوع درست نیست. اظهارات و حدس هایی که در این خصوص در رسانه های مختلف و فضای مجازی مطرح می گردد، به خاطر نداشتن اطلاعات درست است. استقلال همه موارد لازم پنج گانه را بارگذاری نموده و هنوز هیچ جلسه ای برای تصمیم گیری برگزار نشده و معین نیست چه تیم هایی مجوز حضور در آسیا را کسب می نمایند. آنالیز مدارک هنوز شروع نشده است. همه پیگیری ها را انجام داده و می دهیم. از هر روزنه و شانسی که باشد، استفاده می کنیم.

سمیعی درباره داوری دربی هم اظهار کرد: داوری عملکرد خوبی نداشت. دادن کارت زرد اشتباه (به تشخیص کارشناسان متعدد) به مدافع میانی تیم آن هم قبل از دقیقه 20 مسابقه، یعنی استرس و با ترس بازی کردن در دقایق طولانی به جای مانده. در یک صحنه هم که تصاویرش منتشر شد، پیراهن چشمی کاملا کشیده شد و یک پنالتی صد درصدی گرفته نشد.

وی اضافه نمود: خیلی از خطاهای اطراف محوطه جریمه و میانه میدان می شد اصلا اعلام نشوند. خیلی از خطاها اشتباه اعلام شد و روی روند تهاجمی ما اثر گذاشت. حتی خطایی که منجر به گل پرسپولیس شد هم خطا نبود. با این شرایط داوری و توقف مداوم بازی با سوت های داور، ریتم تیمی ما بارها آسیب داد.

این مقام مسئول ادامه داد: ما حتما شکایت خود را از قضاوت حیدری به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام خواهیم کرد. برای یک داوری عادلانه، var یک قسمت از این فرایند است و باید همزمان در پی تربیت و آموزش داوران جوان برای انجام این فرایند به نحو عالی باشیم که اگر این موارد انجام نگردد، بعید بدانم var به تنهایی حلال همه مسائل باشد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شکایت باشگاه استقلال از داور دربی، چیزی از ارزشهای ما کم نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت باشگاه استقلال از داور دربی، چیزی از ارزشهای ما کم نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید