ببینید؛ بازی Zenless Zone Zero در 2024 برای موبایل و کامپیوتر عرضه می شود

به گزارش همه ایده های جدید ، استودیوی میهویو (miHoYo) به تازگی با انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی اکشن و نقش آفرینی Zenless Zone Zero نیز رونمایی کرده است.

ببینید؛ بازی Zenless Zone Zero در 2024 برای موبایل و کامپیوتر عرضه می شود

این بازی از طریق استودیوی سازنده ی بازی های گنشین ایمپکت و Honkai Star Rail ساخته شده اما برخلاف دو بازی ذکر شده، Zenless Zone Zero بازیکنان را در یک کلانشهر آینده نگرانه برای کنترل شخصیت های مختلف قرار می دهد که قادر به انجام اکشن های سریع هستند. در این کلان شهر، تمدن از طریق یک فاجعه ماوراء طبیعی از بین رفته و بازیکنان در بازی باید با گروهی از همراهان وارد ماجراجویی می شوند تا بر دشمنان ناشناخته غلبه کرده و رازهای پشت این اتفاق را کشف کنند.

این بازی دارای سبک هنری انیمه ای است که با توجه به تیم سازنده چندان عجیب نیست. تریلر نو بازی در جریان گیم اواردز 2023 در دسترس قرار گرفته که جزئیات بیشتری از روایت بازی و اکشن سوم شخص آن را به نمایش می گذارد. علاوه بر بازه زمانی انتشار، تریلر نو نگاهی به تعدادی از شخصیت های بازی دارد. این در حالی است که مشخص نیست که آیا هر شخصیت دیده شده در تریلر قابل بازی خواهد بود یا خیر. این شخصیت ها شامل گروهی از خدمتکاران، گروهی با یک خرس غول پیکر در لباس معمولی و گروهی به نام خانه مهربان که یک دختر گربه مانند را در خود جای داده است.

تریلر ذکر شده همچنین بخشی از نبردهای بازی را نشان می دهد که ظاهرا به شکل یک نبرد تن به تن با یک دشمن بزرگ است. در واقع به نظر می رسد که گیم پلی بازی مانند آثار سری سولز باشد و دارای درجه سختی بالایی خواهد بود. گفتنی است که این بازی همچنین دارای عناصر سبک روگ لایک و دارای یک سری اتاق های کوچک برای پیشرفت مشابه Hades است.

بازی Zenless Zone Zero در سال 2024 میلادی برای اندروید، iOS و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در حالی که نسخه کنسولی بازی معرفی نشده است، دو بازی اخیر استودیوی سازنده به کنسول های پلی استیشن آمده اند. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ بازی Zenless Zone Zero در 2024 برای موبایل و کامپیوتر عرضه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی Zenless Zone Zero در 2024 برای موبایل و کامپیوتر عرضه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید