خبرنگاران سفیر ایران: کارشکنی آمریکا در اجرای قطعنامه 2231 تهدید علیه صلح جهانی است

به گزارش همه ایده های جدید ، اسلام آباد- خبرنگاران- سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان عدم همکاری و کارشکنی آمریکا در اجرای قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد و اعمال فشار بر سایر اعضای شورا برای عدم انجام تعهدات خود را تهدیدی برای صلح بین المللی دانست و تأکید کرد: سازمان ملل باید آمریکا را به دلیل تروریسم مالی علیه ملت ایران جوابگو دانسته و مجرم بشناسد.

خبرنگاران سفیر ایران: کارشکنی آمریکا در اجرای قطعنامه 2231 تهدید علیه صلح جهانی است

سید محمدعلی حسینی روز پنجشنبه در حساب کاربری توییتر خود نوشت: رویکرد ایالات متحده در قبال برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) یکجانبه گرایانه، دورنماینده شورای امنیت سازمان ملل از رسالت صلح محور خود و دسیسه جویانه در همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

حسینی تأکید کرد: کارشکنی واضح آمریکا در قبال قطعنامه 2231 تهدیدی برای صلح بین المللی است که احتیاج به برخورد سازمان ملل با آن دارد. تروریسم مالی آمریکا، خسارات مالی و غیرمالی عظیمی را بر ملت ایران وارد نموده که احتیاجمند جرمانگاری است.

سفیر ایران در پاکستان گفت: بعضی کشورهای اروپایی، رویکرد ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی را به رغم قرار داشتن ایران ذیل بالاترین سطح از نظارت های آژانس، کماکان غیر همکاریجویانه تفسیر می نمایند؛ در حالی که در رویه خود این کشورها در مورد همکاری، بیشتر لفاظی دیده می گردد تا عمل به آن. این رویکرد دوگانه بسیار ناعادلانه است.

وی اضافه کرد: ایران کماکان به تعهدات خود پایبند است و 15 گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز بر این موضوع صحه می گذارد. ما از جامعه جهانی به ویژه امضانمایندگان برجام می خواهیم مانند ایران به قطعنامه 2231 و مفاد آن احترام بگذارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سفیر ایران: کارشکنی آمریکا در اجرای قطعنامه 2231 تهدید علیه صلح جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سفیر ایران: کارشکنی آمریکا در اجرای قطعنامه 2231 تهدید علیه صلح جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید