زورآزمایی تراکتور و شهرخودرو برای بازی 6 امتیازی، گل گهر به دنبال سرانجام ناکامی

به گزارش همه ایده های جدید ، سه ملاقات معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز در تبریز، جم و سیرجان برگزار می گردد.

زورآزمایی تراکتور و شهرخودرو برای بازی 6 امتیازی، گل گهر به دنبال سرانجام ناکامی

به گزارش همه ایده های جدید ، خاتمه ملاقاتهای معوقه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز در سه شهر برگزار می گردد و تیم های صدرنشین و قعرنشین می توانند از این بازی برای رسیدن به رقبای خود استفاده نمایند.

تراکتور - شهر خودرو / 15:30

مهم ترین ملاقات هفته یازدهم خاتمه امروز از ساعت 15:30 در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز شروع می گردد. دو تیم در حالی به مصاف هم می فرایند که شهرخودرو صدرنشین نیست و عمر مربی گری مصطفی دنیزلی هم برای نشستن روی نیمکت تراکتور تا برگزاری این ملاقات نبود.

تراکتور بعد از چندین هفته ناکامی، با مربیگری ساکت الهامی روزهای خوبی را تجربه می نماید و این فرصت را دارد که با بهره مندی از این ملاقات فاصله خود با صدرجدول را کمتر کند و به سومین پیروزی متوالی خود دست یابد. سرخپوشان تبریزی با 24 امتیاز در رده ششم قرار دارند و با کسب سه امتیاز این مسابقه 27 امتیازی می شوند و می توانند با امیدهای بیشتری راهی تعطیلات زمستانی شوند.

در عوض تیم رقیب یعنی شهرخودرو نیز در صدد کسب امتیاز از تبریزی ها است. شاگردان یحیی گل محمدی در حال حاضر سه امتیاز با صدرجدول فاصله دارند و سه امتیاز این مسابقه حکم رسیدن به صدرنشین ها و عبور از استقلال را می دهد.

تراکتور هرچقدر هم بد باشد، در خانه تیم سرسختی است و کمتر مقابل تیم های مهمان شکست می خورد اما نکته مهم این است که از چهار بازی اخیر دو تیم در تبریز، سه بازی به سود شهرخودرو (پدیده سابق) تمام شده است.

پارس جنوبی جم - پیکان / ساعت 14:30

تیم بحران زده پارس جنوبی بعد از تجربه و فصل خوب، با کاهش منابع اقتصادی در این فصل، روزهای خوبی را سپری نمی نماید و رفته رفته به قعر جدول رده بندی کوچ نموده است. تیم بدون سرمربی پارس جنوبی که راهنمایی آن را دو مربی بوشهری بر عهده دارند، به جز بازی با پرسپولیس هرگز در خانه شکست نخورده و می تواند با رسیدن به پیروزی یک رده در جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.

پیکان با حسین فرکی این فرصت را دارد که با پیروزی برابر نماینده جم و بهره مند شدن از سه امتیاز بازی به رده دهم صعود کند. شاگردان فرکی بعد از پشت سر گذاشتن بازی های دشوارشان در این فصل، می توانند از بازی برابر تیم های قعرنشین امتیازات کافی را کسب نمایند و به شرایط خود سروسامان بدهند.

گل گهرسیرجان - ماشین سازی تبریز / ساعت15:00

روزهای سیاه گل گهر سیرجان در این فصل سر نیامده است و آمدن مجید جلالی هم برای این تیم خوش یمن نبود. شاگردان جلالی برای جدایی از انتهای جدول باید سه امتیاز بازی ماشین سازی را کسب نمایند و کماکان برای رسیدن به منطقه امن و عبور از تیم بحران زده پارس جنوبی کوشش نمایند.

اما رقیب این تیم یعنی ماشین سازی رفته رفته به تیم خوبی تبدیل شده و چند روز قبل استقلال را در تهران شکست داد. ماشین سازی در ادامه نتایج خوبش می تواند با کسب سه امتیاز این مسابقه به رده ششم جدول صعود کند و حتی از رقیب همشهری هم عبور کند.

دیگر ملاقات باقی مانده از این هفته نیز روز آدینه (7 دی) میان تیم های صنعت نفت آبادان و سپاهان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زورآزمایی تراکتور و شهرخودرو برای بازی 6 امتیازی، گل گهر به دنبال سرانجام ناکامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زورآزمایی تراکتور و شهرخودرو برای بازی 6 امتیازی، گل گهر به دنبال سرانجام ناکامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید