طرح تازه لباس کاروان ملی ایران در المپیک ریو

به گزارش همه ایده های جدید ، در پی موج انتقادهای شدیدو ایرادهای وارده در روزهای گذشته به طرح لباس کاروان ایران در المپیک ریو، طرح های نو برای جایگزینی طرح قبلی آماده شده اند. برای اطلاع بیشتر از جزئیات خبر و طرح نو لباس کاروان ایران در ادامه مطلب همراه خبرنگاران باشید.

طرح تازه لباس کاروان ملی ایران در المپیک ریو

روز یکشنبه هفته گذشته در مراسمی از لباس کاروان ایران در المپیک ریو رونمایی شد که در پی آن موجی از انتقادها در خصوص طرح لباس های مذکور در رسانه ها و شبکه های اجتماعی از سوی اقشار مختلف جامعه به راه افتاد. عمده انتقادهای وارده مربوط به رنگ لباس تیم های ملی بود که هیچ رنگ و نشانی از پرچم ایران در آن وجود نداشت. شدت انتقادها به حدی بود که کمیته ملی المپیک طی بیانیه ای، ضمن پذیرش انتقادهای وارده، آمادگی خود را برای دریافت طرح های نو و بعلاوه اصلاح موارد مطرح شده اظهار داشت.

در این رابطه، طرح نو لباس رسمی تیم ایران در مراسم رژه المپیک به وسیله یکی از طراحان ایرانی به نام کامران بختیاری آماده شده است که امروز در جلسه ای در کمیته ملی المپیک مورد آنالیز قرار می گیرد و در صورت تایید طرح، کارهای اجرایی و دوخت به سرعت انجام خواهد شد. بعلاوه این طرح، در طی دو روز گذشته در شبکه های اجتماعی مورد استقبال و تایید بسیاری قرار گرفته و کاربران با به اشتراک گذاری تصویر طرح ها در # انتخاب من خواهان استفاده از این طرح برای لباس رسمی کاروان ایران شده اند. البته لازم به ذکر است به علت اینکه طرح نو لباس رژه کاروان ورزشی ایران در المپیک ریو هنوز در دست آنالیز است، در صورت موافقت با این طرح، لباس والیبالیست ها از روی لباس های قبلی کپی خواهد شد؛ زیرا تیم والیبال ایران نخستین تیمی است که روانه این تورنمنت ورزشی خواهد شد و دوخت لباس نو برای آن ها با توجه به محدودیت زمانی چندان معقول و قابل اجرا به نظر نمی رسد.

نکته پایانی در خصوص لباس های کاروان ورزشی اینکه طبق اعلام طراح، طرح لباس های نو در جلسه امروز مورد تایید ریاست کمیته ملی المپیک قرار گرفته و پس از اعمال چند تغییر اندک، یکی از سه طرح موجود برای کاروان ملی ایران در برزیل برای استفاده در مراسم افتتاحیه ارسال خواهد شد.

منبع: کجارو / noandish.com

به "طرح تازه لباس کاروان ملی ایران در المپیک ریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تازه لباس کاروان ملی ایران در المپیک ریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید