مسی یا رونالدو؟ ، چه کسی بیشترین گل را در سال 2023 به ثمر رسانده است؟

به گزارش همه ایده های جدید ، کریستیانو رونالدو در سال 2023 تا به امروز بیشتر از لیونل مسی گل زده است. با این حال، هر دو فوق ستاره، علیرغم اینکه در اواخر دهه 30 زندگی خود هستند، همچنان به افتخارآفرینی در سطح باشگاهی و کشوری ادامه می دهند.

مسی یا رونالدو؟ ، چه کسی بیشترین گل را در سال 2023 به ثمر رسانده است؟

به گزارش همه ایده های جدید به نقل از sportskeeda، رونالدو 38 ساله در حال حاضر برای باشگاه النصر لیگ برتر عربستان بازی می نماید و در 26 بازی در سراسر رقابت های باشگاهی و کشوری 21 گل به ثمر رسانده است. او در هر 106 دقیقه بازی یک گل زده است.

از سوی دیگر مسی 36 ساله در 28 بازی برای پاری سن ژرمن، آرژانتین و اینتر میامی در سال 2023، 19 گل به ثمر رسانده است. او به طور میانگین هر 129 دقیقه یک گل زده است.

در حالی که اسطوره پرتغالی تا به امروز دو پاس گل در سال 2023 به ثبت رسانده، مسی پیروز به ثبت 8 پاس گل به نام خود شده است. اعداد و ارقام نشان می دهند که مسی و رونالدو علیرغم سن و سالی که دارند، هنوز دو نفر از برترین بازیکنان فوتبال دنیا در حال حاضر هستند.

اعداد و ارقام میراث عظیمی را که این دو فوق ستاره در فوتبال دنیا ایجاد نموده اند نشان می دهد. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هر دو از برترین گلزنان تاریخ فوتبال هستند و بیش از 15 سال است که در بالاترین سطح بازی می نمایند.

وقتی مسی گفت او و رونالدو در یک سطح هستند

طرفداران اغلب در تلاشند تا معین نمایند بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی چه کسی بهتر است. این دو فوق ستاره اما همواره چیزی جز احترام متقابل فوق العاده برای یکدیگر قائل نبوده اند.

آنها بیش از 15 سال است که برترین بازیکنان دنیا هستند. مسی زمانی از کاپیتان پرتغال به عنوان بازیکنی هم سطح با او تمجید کرد. وقتی از او خواسته شد که برترین بازیکنان دنیا در سال 2019 را نام ببرد، گفت: اکنون بازیکنان خوب زیادی وجود دارد. نیمار، کیلیان امباپه، لوئیس سوارز، ادن هازارد، هر کدام از آنها می توانند برترین های دنیا شوند.

وی در ادامه اضافه نمود: من کریستیانو رونالدو را در این لیست قرار ندادم، زیرا او را هم سطح خودم می دانم. بازی در برابر رونالدو لذت بخش بود، حتی اگر او باعث رنجش من گردد. تماشا جام های رئال مادرید باعث عصبانیت من می شد.

لیونل مسی زمانی که این بازیکن پرتغالی برای رئال مادرید بازی می کرد رقیب مستقیم رونالدو بود. مسی در آن مقطع زمانی بازیکن بارسا بود. این دو در طول 9 سال حضورشان در لالیگا، لحظات به یادماندنی زیادی را در طول سال ها به طرفداران خود هدیه دادند.

  • برترین بازیکنان تاریخ فوتبال از نگاه رونالدو نازاریو | ستاره ای که در این لیست حضور ندارد
  • ما لالیگا را با وجود مسی و رونالدو بردیم | اظهارنظر سرمربی مشهور در خصوص پیوستن احتمالی امباپه به رئال
  • تنها چاره منچستریونایتد برای خرید بازیکنی که در جام دنیای درخشید
منبع: همشهری آنلاین

به "مسی یا رونالدو؟ ، چه کسی بیشترین گل را در سال 2023 به ثمر رسانده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی یا رونالدو؟ ، چه کسی بیشترین گل را در سال 2023 به ثمر رسانده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید