پیشنهاد نو و نجومی به لیونل مسی ، اولین قرارداد میلیاردی تاریخ نهایی می گردد؟

به گزارش همه ایده های جدید ، باشگاه الهلال عربستان از جذب ابرستاره آرژانتینی دست بردار نیست و ظاهرا پیشنهاد جدیدی به لیونل مسی داده است.

پیشنهاد نو و نجومی به لیونل مسی ، اولین قرارداد میلیاردی تاریخ نهایی می گردد؟

به گزارش همه ایده های جدید آنلاین، سایت Sports finding انگلیس از پیشنهاد تازه و وسوسه برانگیز باشگاه الهلال عربستان به لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی پرده برداشت.

  • مسی همبازی رونالدو در عربستان | دومین بمب النصری ها با توافق غیرمنتظره قهرمان جام جهانی!

لیونل مسی از ماه گذشته زیر رادار باشگاه الهلال قرار گرفته است و سعودی ها در چند مرحله به صورت جدی با مسی وارد مذاکره شدند. آخرین پیشنهاد سعودی ها به مسی 900 میلیون دلار بود ولی در تازهترین این رسانه افزایش این رقم به یک میلیارد دلار اطلاع داد.

طبق گزارش رسانه انگلیسی بعد از این پیشنهاد نجومی و عجیب وسوسه شده و به صورت جدی برای امضای قرارداد با الهلال در تابستان پیش رو فکر می نماید.

مسی پیشنهاد تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن را رد کرد. دارنده 7 توپ طلای برترین بازیکن جهان در تابستان آینده به صورت جدی برای انتقال به الهلال فکر می نماید.

النصر عربستان رقیب الهلال دو ماه پیش رونالدو را با دستمزد نجومی سالیانه 200 میلیون یورو به ریاض آورد. در صورت انتقال مسی دوباره شاهد رقابت این دو ابرستاره در فوتبال آسیا خواهیم بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیشنهاد نو و نجومی به لیونل مسی ، اولین قرارداد میلیاردی تاریخ نهایی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد نو و نجومی به لیونل مسی ، اولین قرارداد میلیاردی تاریخ نهایی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید