وان پلاس Ace 3 با اسنپدراگون 8 نسل 2 رسماً معرفی گردید

به گزارش همه ایده های جدید ، وان پلاس به طور رسمی از گوشی هوشمند پرچم دار نو خود یعنی وان پلاس Ace 3 با ویژگی های مجذوب کننده رونمایی کرد. این گوشی قرار است با گوشی های هوشمندی نظیر آنر 90 GT و ردمی K70 به رقابت بپردازد.

وان پلاس Ace 3 با اسنپدراگون 8 نسل 2 رسماً معرفی گردید

وان پلاس Ace 3 از طراحی مشابه گوشی نسل قبلی خود یعنی Ace 2 بهره می برد. این گوشی هوشمند نو وان پلاس به یک نمایشگر 6.7 اینچی از جنس OLED ProXDR مجهز شده که از رزولوشن تصویر 1.5K، رفرش ریت 120 هرتزی و رنگ های 10 بیتی پشتیبانی می نماید. علاوه بر این، باید به حداکثر روشنایی تصویر خیره نماینده 4500 نیتی این گوشی هوشمند اشاره کنیم که همچون نمایشگر وان پلاس 12 است و کاربران برای استفاده از گوشی در زیر نور شدید آفتاب هیچ مسئله ای نخواهند داشت. این گوشی پرچم دار 207 گرم وزن دارد و کاربران می توانند آن را در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی خریداری نمایند.

گوشی هوشمند نو وان پلاس قدرت خود را از جانب تراشه پرچم دار اسنپدراگون 8 نسل 2 تأمین می نماید. این تراشه در گوشی وان پلاس 11 نیز مورد استفاده قرار گرفته است. بعلاوه حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5x و یک ترابایت حافظه داخلی این تراشه را در انجام وظایفش همراهی می نمایند. سیستم عامل اندروید 14 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند پرچم دار وان پلاس نصب شده و رابط کاربری ColorOS 14 را اجرا می نماید. وان پلاس Ace 3، اولین گوشی هوشمند مبتنی بر اسنپدراگون 8 نسل 2 وان پلاس است که با باتری غول پیکر 5500 میلی آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی از سرعت شارژ 100 واتی پشتیبانی می نماید، اما خبری از قابلیت شارژ بی سیم در آن نیست.

در پنل پشتی این گوشی هوشمند نو وان پلاس شاهد قرارگیری یک سیستم دوربین سه گانه در ماژول دایره ای شکل هستیم که سنسور 50 مگاپیکسلی IMX890 سونی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال به عنوان دوربین اصلی به انجام وظیفه می پردازد. در کنار این سنسور، باید دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض آن را نام ببریم که سیستم دوربین این گوشی را تکمیل می نمایند. درون حفره نمایشگر روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دیده می گردد که برای عکس های سلفی و تماس های ویدیویی می توان از آن بهره برد. از دیگر ویژگی های قابل توجه این گوشی می توان به بلوتوث 5.4، Wi-Fi 7، اسپیکرهای استریو و اسلایدر کناری آن اشاره نمود.

قیمت این گوشی هوشمند نو وان پلاس از 365 دلار شروع می گردد و در بالاترین کانفینگ به 490 دلار نیز می رسد. این گوشی در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند، اما نسخه ی ری برند شده آن با نام وان پلاس 12R از 16 دی ماه وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "وان پلاس Ace 3 با اسنپدراگون 8 نسل 2 رسماً معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس Ace 3 با اسنپدراگون 8 نسل 2 رسماً معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید