ژان کلود ون دام پس از 30 سال کوشش به مورتال کامبت می آید

به گزارش همه ایده های جدید ، طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، برای کسانی که می خواهند نسخه های ویژه مرتال کامبت 1 را خریداری نمایند، شخصیت ژان کلود ون دام (Jean-Claude Van Damme) در دسترس خواهد بود.

ژان کلود ون دام پس از 30 سال کوشش به مورتال کامبت می آید

موضوع جالب تر این است که ژان کلود ون دام، به عنوان یک اسکین برای جانی کیج در بازی در دسترس قرار می گیرد. حضور ون دام در مورتال کامبت 1 آن هم پس از 30 سال از عمر مجموعه و برای اولین بار قابل توجه است زیرا این رزمی کار بلژیکی تا حد زیادی الهام بخش نخستین بازی سری و قهرمان هالیوودی آن یعنی جانی کیج بوده است. اد بون (Ed Boon)، یکی از خالقان این سری مبارزه ای، سال گذشته در مصاحبه ای گفت:

با توجه به گفته اد بون به نظر می رسد که ون دام نظر خود را به تازگی تغییر داده است. از طرفی جان توبیاس (John Tobias) به عنوان یکی دیگر از خالقان مجموعه نیز در سال 2019 گفت:

اینکه آیا ون دام صداپیشگی نسخه ای از کیج را بر عهده خواهد داشت یا خیر فعلا نامشخص است. برای دریافت اسکین او باید نسخه های ویژه بازی یعنی نسخه پریمیوم با قیمت 109.99 دلاری و نسخه کالکتورز با قیمت 249.99 دلاری را بخرید. لازم به ذکر است که نسخه استاندارد بازی با 69.99 دلار در دسترس خواهد بود.

مورتال کامبت 1 در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) برای ایکس باکس سری، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "ژان کلود ون دام پس از 30 سال کوشش به مورتال کامبت می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژان کلود ون دام پس از 30 سال کوشش به مورتال کامبت می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید