قسمت جدید مجموعه بازی های Fable در دست ساخت است

به گزارش همه ایده های جدید ، در رویداد آخر هفته ایکس باکس، شاهد رونمایی قسمت جدیدی در مجموعه بازی های افسانه (Fable) بودیم. جدیدترین شماره Fable مشخصا برای ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر ساخته می گردد.

قسمت جدید مجموعه بازی های Fable در دست ساخت است

مثل بسیاری از دیگر بازی های نمایش داده شده در رویداد Xbox Games Showcase نه تنها چیزی از گیم پلی Fable مشاهده نکردیم و فقط یک انیمیشن کوتاه در راستای رونمایی آن دیدیم، بلکه کم و بیش مطمئن هستیم که ساخت بازی به صورت جدی آغاز نشده است.

شماره جدید مجموعه بازی های Fable با همین نام معرفی شده است؛ خبری از پسوند و پیشوندی در کنار این نام نیست و حتی هیچ شماره ای هم همراه آن نشده است. می توانیم به راحتی نتیجه گیری کنیم که این بازی اصلا قرار نیست Fable 4 باشد. با این حال، یکی دو احتمال دیگر هم وجود دارد.

یک احتمال دیگر این است که این شماره جدید Fable در مراحل پیش فراوری و ایده پردازی واقع شده است و در نتیجه هنوز اسم نهایی آن انتخاب نشده است.

یک نتیجه گیری دیگر هم وجود دارد؛ احتمالی که توسط شایعه ای جدید هم حمایت می گردد. احتمالا این Fable جدید یک بازی آنلاین و مبتنی بر سرویس است و به همین دلیل، قرار است به مرور زمان محتوای جدیدی به آن اضافه گردد. دقیقا مثل آنچه مایکروسافت برای هیلو در ذهن دارد، احتمالا Fable یک پلتفرم آنلاین برای ارایه تجربه های نقش آفرینی است.

یکی از کاربران توییتر که پیش از آغاز رویداد نمایش بازی های ایکس باکس از وجود بازی استاکر 2 در آن خبر داده بود، پس از نمایش Fable نوشت که این بازی یک نقش آفرینی آنلاین کلان (MMO) است. [بروزرسانی: طبق گفته منابع موثق، بازی نقش آفرینی آنلاین کلان نیست، بلکه یک نقش آفرینی اکشن با عناصر آنلاین و حالت های چند نفره و یک هاب آنلاین است.]

اینکه Fable جدید یک بازی آنلاین باشد، در راستای تصمیمات مختلف مایکروسافت برای سرویس گیم پس و ارایه تجربه هایی در همین سبک روی این سرویس، به هیچ وجه غافلگیر کننده نیست.

نکته مهم این است که هواداران مجموعه بازی های Fable از مایکروسافت انتظار عرضه یک Fable آنلاین را ندارند.

بازی Fable توسط شعبه ای جدید از استودیوی پلی گراند گیمز، یعنی سازندگان مجموعه فورتزا هورایزن، ساخته می گردد.

می توانید تیزر کوتاه این بازی را در ادامه ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "قسمت جدید مجموعه بازی های Fable در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت جدید مجموعه بازی های Fable در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید