استارتاپ

همایش یلدا سامیت دی ماه برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی همایش: یلدا سامیت 2024 روز 27 دی ماه 1402 در سالن بزرگ وزارت کشور به صورت حضوری و روزهای 28 و 29 دی ماه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

30 مهر 1402

چرا زوج های فرانسوی دیر لباسشویی می خرند؟

ژان کلود کافمن استاد دانشگاه سوربن فرانسه در سال 1998 کتاب پرفروشی منتشر کرد به نام لباس های چرک: زوج ها و ماشین لباسشویی شان. این کتاب حاصل مصاحبه های فراوان این جامعه شناس با زوج های فرانسوی بود.

25 مرداد 1402

پیش بینی بیل گیتس از مرگ گوگل و آمازون به دست هوش مصنوعی!

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، اودر این باره می گوید: با آمدن شما دیگر هیچ وقت به یک سایت جستجو نمی روید. شما هیچ وقت به آمازون مراجعه نمی کنید.

2 خرداد 1402

های فای اکس؛ ماشین چینی که حتما باید دید حتی مخالفان!

اگر بخواهیم فناورانه ترین برند خودرو در کشور چین را نام ببریم احتمالا یکی از گزینه های اصلی HiPhi خواهد بود. همانطور که در مطالب قبلی گروه خودرو عصر ایران نیز اشاره شد؛ استارت آپ Human Horizons در زمینه فراوری خودرو فعالیت دارد و 3 محصول را معرفی نموده که یکی از...

17 اردیبهشت 1402

(عکس + ویدئو) با کف دست تان تماس بگیرید

عمران چودری، طراح سابق اپل، از دستگاه پوشیدنی نوآورانه شرکت تازه خود با نام Humane رونمایی کرد که می تواند جایگزین گوشی های هوشمند گردد.

2 اردیبهشت 1402

علاقه مندی تجار داغستان برای سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی پیشرفته ایران

نشست هم اندیشی آنالیز راهکارهای توسعه و گسترش صادرات به جمهوری داغستان روسیه در مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران برگزار گردید.

27 خرداد 1400

3 طرح دانشگاه آزاد قزوین در رویداد کاروان سرمایه گذاری استارت آپی برگزیده شدند

سه طرح استارت آپی مرکز فناوری و نوآوری سینتک دانشگاه آزاد قزوین در رویداد مجازی کاروان سرمایه گذاری استارت آپی استان قزوین برگزیده شدند.

30 آبان 1399

سرویس ابری مدیریت عملیات استخدام در ایران ساخته شد!

کمپ استخدام یک ابزار مکانیزه برای مدیریت عملیات استخدام شرکت ها ست. این استارتاپ هماوردی در برابر اتوماسیون های معروف استخدام جهان مانند Recruitee، Workable و Breezy به شمار می رود. در این یادداشت به گفت وگو با آقای میلاد صابری، موسس این سیستم نرم افزاری و معرفی...

23 مهر 1399

باید شرکت های جدید وارد بازار بورس شوند

رئیس کارگروه ارزیابی فرصت های مدیریت کرونا گفت: باید فضایی در بورس ایجاد کنیم که مردم صرفا به سراغ خرید سهام شرکت های عظیم نروند و باید شرکت های جدید وارد بازار بورس شوند تا قدرت انتخاب مردم و امنیت سرمایه گذاری بالا برود.

12 مهر 1399

رسوایی بزرگ تکنولوژی در قرن اخیر

شرکت های فعال در حوزه فناوری در اقصی نقاط دنیا با انواع مسائل سیاسی و اجتماعی درگیر شدند که این مساله خود را در قالب اشکال مختلفی همچون سوءاستفاده از قدرت، سرمایه گذاری تجاری ناموفق و عرضه محصولاتی فاجعه بار نشان داده است.

27 آذر 1398

شتابدهنده های حوزه زیست فناوری معرفی می شوند ، توسعه زیرساخت های لازم برای رونق شرکت های نوپا

مطابق گفته معاون علمی و فناوری ریاست جمهور، با افتتاح شتابدهنده تخصصی حوزه تجهیزات پزشکی، رونق شرکت های نوپا و استارتاپ های این حوزه شتاب گرفت.

8 آبان 1398

محصولات فناورانه ایرانی از خرچنگ دریایی فراوری شد

استحصال مواد موثره بهداشتی از گونه ای خرچنگ اقدامی است که یک استارتاپ انجام داده است تا به زودی با فراوری انبوه این محصولات ایرانی از خروج ارز جلوگیری گردد.

25 تیر 1398

صنعت غذای کشور با نوآوری ارتقا می یابد

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پیگیری کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زنجیره گندم، آرد و نان مرکز نوآوری در حوزه صنعت غذا ایجاد شد.

14 تیر 1398