حضور دوباره رهبر ارکستر جوانان دنیا در ایران

به گزارش همه ایده های جدید ، رهبر ارکستر جوانان دنیا به دنبال امضای تفاهم نامه با یک دانشگاه ایرانی، هفته آینده برای برگزاری مسترکلاس نوازندگی و همنوازی به تهران می آید.

حضور دوباره رهبر ارکستر جوانان دنیا در ایران

به گزارش همه ایده های جدید به نقل از روابط عمومی این برنامه، سوسن تقی پور - رییس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46 تهران - با اعلام این خبر گفت: بعد از امضای تفاهمنامه همکاری دانشگاه با ارکستر جوانان دنیا، در اولین اقدام دامیانو جورانا با حضور در تهران در روزهای 20 و 21 آذرماه، مسترکلاس نوازندگی ویولن، ویولا و همنوازی را در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار می نماید.

او ادامه داد: در این مسترکلاس شرکت کنندگان طی این دو روز، در دو سانس صبح (9 تا 13) و عصر (15 تا 19) به آموزش زیر نظر رهبر ارکستر جوانان دنیا خواهند پرداخت.

تقی پور درباره مفاد تفاهمنامه این دانشگاه با ارکستر جوانان دنیا، اظهار کرد: اجرای مشترک ارکستر فرهنگ و هنر دانشگاه با ارکستر جوانان دنیا، آهنگسازی قطعات مشترک، حضور و دعوت از دانشجویان مستعد دانشگاه در ارکستر جوانان دنیا، حضور دانشجویان مستعد در مستر کلاس های تخصصی در ایتالیا، برگزاری سمینارهای مختلف توسط اساتید ایتالیایی در ایران، برگزاری مسترکلاس هایی درباره موسیقی ایرانی توسط اساتید دانشگاه ما در ایتالیا و ... از جمله مفاد این تفاهمنامه است.

مسترکلاس نوازندگی و همنوازی دامیانو جورانا در حالی 20 و 21 آذرماه در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46 تهران برگزار می گردد که علاقه مندان همچنان می توانند برای شرکت و ثبت نام با شماره تلفن های 66596188، 66596865 و 66564456 تماس بگیرند.

به گزارش همه ایده های جدید ، پیش از این با حضور اعضای ارکستر جوانان دنیا در ایران، پروژه مشترک صدای ایتالیا برای ایران در قالب برگزاری سه کنسرت به رهبری دامیانو جورانا، لوریس چکناواریان و نصیر حیدریان در روزهای 20، 21 و 22 مردادماه در تالار وحدت اجرا شد. همچنین مسترکلاس رهبری با حضور دامیانو جورانا رهبر ارکستر جوانان دنیا 21 مردادماه در دانشگاه علمی - کاربردی واحد 46 تهران برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حضور دوباره رهبر ارکستر جوانان دنیا در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دوباره رهبر ارکستر جوانان دنیا در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید