شکایت 500 میلیون دلاری روی میز ایلان ماسک ، دردسرهای توییتر را پایانی نیست!

به گزارش همه ایده های جدید ، یکی از مدیران پیشین توییتر با طرح یک شکایت، خواهان اجرای مصوبه ای شده است که مدیران پیشین شرکت آن را تصویب نموده بودند.

شکایت 500 میلیون دلاری روی میز ایلان ماسک ، دردسرهای توییتر را پایانی نیست!

به گزارش همه ایده های جدید و به نقل از رویترز، توییتر در سال 2019 میلادی طرحی را ارائه کرد که بر اساس آن به بیشتر کارمندان وعده داده شده بود که در صورت اخراج از شرکت، دو ماه حقوق پایه و بعلاوه یک هفته دستمزد در ازای هر سال خدمت کامل به آنها پرداخت خواهد شد. اما ایلان ماسک، مالک کنونی، پس از تصاحب این شبکه اجتماعی، به چنین مصوبه ای عمل نکرد و دردسر بزرگی را برای خود و شرکت اش رقم زد.

با خرید توییتر به وسیله ماسک، بسیاری از کارمندان اخراج شدند. حالا یکی از مدیران پیشین به نام کورتنی مک میلیان از توییتر شکایت نموده است. او می گوید توییتر به کارمندان اخراج شده حداکثر یک ماه حقوق دوره بیکاری پرداخت نموده است. البته به نظر می رسد که برخی از نفرات هیچ پولی دریافت ننموده اند.

بیشتر بخوانید:

  • ادعای جالب هوش مصنوعی درباره مدیریت دنیا! | 180 سال عمر خواهیم کرد؟

در شکایت اخیر مطرح شده است که توییتر و ماسک قوانین فدرال در خصوص برنامه های مزایای کارکنان را نقض نموده اند و این شبکه اجتماعی از پرداخت حداقل 500 میلیون دلار حقوق دوره بیکاری خودداری نموده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "شکایت 500 میلیون دلاری روی میز ایلان ماسک ، دردسرهای توییتر را پایانی نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت 500 میلیون دلاری روی میز ایلان ماسک ، دردسرهای توییتر را پایانی نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید