محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی ردمی 10C در خبرنگاران

به گزارش همه ایده های جدید ، در این مطلب به معرفی برترین و محبوب ترین لوازم جانبی گوشی میان رده شیائومی ردمی 10C می پردازیم که شامل کاور، برچسب محافظ صفحه، شارژر و برچسب محافظ لنز دوربین می شوند.

محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی ردمی 10C در خبرنگاران

مشخصات گوشی شیائومی ردمی 10C

شیائومی ردمی 10C یکی از محبوب ترین گوشی های میان رده شیائومی به شمار میرود که این شرکت چینی در ماه مارس سال جاری از آن رونمایی کرد. بنابراین باید آن را یکی از جدیدترین میان رده های بازار هم به حساب آورد. این محصول به عنوان یک مدل ارزان و ارزشمند از سری ردمی 10 رونمایی و راهی بازار شده و قیمت بسیار مناسبی هم دارد. این گوشی 6.71 اینچی است که وضوح تصویر در آن به 720 × 1650 پیکسل می رسد.

به عنوان قلب تپنده، تراشه اسنپدراگون 680 در این گوشی ایفای نقش می نماید که 6 نانومتری است و از چهار هسته Cortex-A73 با فرکانس 2.40 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده که در کنار آن از 4/3 و 128/64 گیگابایت حافظه داخلی هم استفاده شده است. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی است که یک دوربین 2 مگاپیکسلی سنجش عمق هم آن را همراهی می نماید. منبع تغذیه این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که کاربر می تواند با استفاده از شارژر 18 واتی سریع موجود درون جعبه آن را شارژ کند. اگر از کاربران ردمی 10C هستید و یا قصد خرید آن را دارید با ما همراه باشید تا برترین و محبوب ترین لوازم جانبی آن را به شما معرفی کنیم.

لوازم جانبی که قصد داریم در این مطلب برای گوشی ردمی 10C معرفی کنیم در چهار دسته زیر قرار می گیرند:

  1. قاب محافظ
  2. گلس (برچسب محافظ صفحه)
  3. محافظ دوربین
  4. شارژر

قاب محافظ شیائومی ردمی 10C

1. کاور گاردتک مدل Silicamp

نخستین قاب محافظی که قصد معرفی آن را داریم، کاور گاردتک مدل Silicamp نام دارد. این محصول از سیلیکون ساخته شده و در نتیجه بسیار نرم است و دست گرفتن گوشی را بسیار لذت بخش تر می نماید. این قاب نه تنها به لطف استانداردهای نظامی که دارد در برابر ضربه از گوشی مراقبت می نماید و ضد آب هم هست بلکه در قسمت لنز دوربین هم به گونه ای طراحی شده که احتیاج به خرید برچسب محافظ لنز را به صورت کامل از بین می برد. این قاب به شکل دقیقی برش خورده به گونه ای که اصلا مزاحم پورت های مختلف گوشی نمی گردد و به راحتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید بعلاوه عملکرد شارژ بی سیم گوشی هم با وجود آن مختل نمی گردد. این محصول با قیمت 59 هزار تومان در دسترس واقع شده است.

2. کاور بادیگارد مدل BatMan

می رسیم به محصول شماره دو که یک کاور بسیار سبک اما فوق العاده محکم و مقاوم است. این قاب جان سخت همانطور که از ظاهرش پیداست به راحتی ضربه های وارد شده به گوشی را خنثی می نماید. این قاب اگرچه ظاهر خشنی دارد اما به راحتی می توان گوشی را از آن جدا کرد. بعلاوه برش های دقیق آن باعث شده اصلا مزاحمتی برای دسترسی به پورت ها به وجود نیاید. محافظت از لنزهای دوربین به لطف یک پوشش کشویی را هم نباید از قلم انداخت که به ارزش خرید آن اضافه نموده است. این قاب بعلاوه یک حلقه هم روی پنل پشتی خود دارد که قابلیت تبدیل شدن به استند را به آن می دهد. این محصول با قیمت 125 هزار تومان در دسترس واقع شده است.

3. کاور گاردتک مدل MBC

اگر در پی یک کاور از جنس پلاستیک سخت هستید که بتواند از گوشی به شکل خوبی مراقبت کند، کاور گاردتک مدل MBC را به شما پیشنهاد می کنیم. کاور گاردتک از سیلیکون مقاومی در اطراف و طلق مات در پشت ساخته شده که برای آنکه روی گوشی به راحتی نصب گردد دورتادور آن نرم ساخته شده تابه گوشی فشاری وارد نگردد. دوام و مقاومت بالای این قاب باعث شده کاربران بتوانند با اطمینان خاطر از آن استفاده نمایند. قاب گاردتک MBC طراحی استانداردی دارد و در نتیجه هیچ سختی برای دسترسی به پورت ها و کلیدها وجود نخواهد داشت این کاور با پوشش کامل پشت و دورتادور گوشی مانع ایجاد خراشیدگی و ضرب دیدگی آن می گردد و عملکرد خوبی هم در این زمینه دارد. این محصول با قیمت 59 هزار تومان در دسترس واقع شده است.

4. کاور کانواس مدل Airbag

بعضی از کاربران خرید قاب های ساده و شفاف را به خرید مدل های پر زرق و برق ترجیح می دهند که کانواس دقیقا با هدف قرار دادن این دسته از افراد، کاور Airbag خود را طراحی نموده است. محافظ ژله ای کانواس Airbag در گروه محافظ های نرم و منعطف واقع شده است که از TPU بادوام و سازگار با محیط زیست و غیرسمی فراوری شده است. این کاور به راحتی نصب می گردد و تمام بدنه گوشی شیائومی Redmi 10C را دربر می گیرد. این قاب تنها 25 گرم وزن و 2 میلی متر ضخامت دارد ولی در عین حال مقاومت آن در برابر ضربه بسیار بالاست، خصوصا برآمدگی آن در گوشه ها که باعث می گردد حتی وقتی گوشی را روی صفحه قرار می دهید باز هم برخوردی با زمین صورت نگیرد. این قاب با قیمت 65 هزار تومان در دسترس واقع شده است.

5. کاور مدل پام پام

اگر در پی یک قاب محافظ دخترانه و بامزه هستید که در عین زیباتر کردن شکل گوشی، از آن در برابر ضربه هم به خوبی مراقبت می نماید، کاور محافظ مدل پام پام را به شما پیشنهاد می دهیم. این کاور از پلاستیک مقاوم ساخته شده و ضخامت زیادی ندارد. پلاستیک به کار رفته نرم بوده که روی دکمه ها را می پوشاند تا بدین ترتیب حتی از کلیدها هم به خوبی مراقبت گردد. این کاور بعلاوه دارای پاپ سوکت و بندآویز خزدار است که جلوه زیبایی به گوشی موبایل شما می دهد. این قاب از لنزهای دوربین هم به لطف طراحی خوبی که دارد مراقبت می نماید تا احتیاج به خرید یک لنز محافظ دوربین را رفع کند. شما می توانید کاور پام پام را با قیمت 120 هزار تومان بخرید.

6. کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield

کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield برای گوشی موبایل شیائومی ردمی 10C طراحی و فراوری شده و از پلاستیک سخت ساخته شد است. سطح کاور به صورتی طراحی شده که در برابر لغزش و سایش مقاومت دارد، بنابراین احتمال لیز خوردن و افتادن گوشی از دستتان به حداقل خواهد رسید؛ محل قرارگیری درگاه ها در این محصول به طور دقیق مقدار گیری شده اند تا دسترسی و استفاده از آن ها بدون مانع انجام گردد. این کاور فوق العاده زیبا، فقط 10 گرم وزن دارد و این یعنی عملا شما با اضافه کردن آن به گوشی چیزی حس نخواهید کرد. این قاب با قیمت 210 هزار تومان و در چهار رنگ در دسترس واقع شده است.

7. کاور زوبینا مدل Star

کیف کلاسوری زوبینا مدل Star محافظی زیبا، با کیفیت و کاربردی است که از جنس چرم مصنوعی ساخته شده و با پوشش کامل تمام بخش های گوشی، مانع از آسیب رسیدن به آن در برابر ضربه می گردد؛ قفل آهن ربایی این محصول مانع باز شدن درب این قاب می گردد تا از خط و خش های احتمالی که ممکن است روی صفحه نمایش گوشی بیفتد جلوگیری گردد. جنس قسمت اصلی که بدنه تلفن همراه را در بر می گیرد از پلاستیک (TPU) ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی هم دارد. علاوه بر این ها، درون خود قاب هم محفظه هایی برای نگه داری کارت بانکی یا حتی وجه نقد واقع شده است که کاربرد قاب را دوچندان می نماید. این قاب با قیمت 96 هزار تومان در دسترس واقع شده است.

8. کاور کانواس مدل DefenderCard

قاب کانواس مدل DefenderCard ویژه افرادی با روحیه هیجانی طراحی شده است که این موضوع را می گردد از شکل ظاهری آن کاملا متوجه شد. قاب محافظ کانواس مدل DefenderCard از مواد PU و TPU فراوریه شده اند. این نوع پلاستیک به علت دوام بسیار خوبی که دارد برای ساخت قطعات داخلی اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد. مواد پلاستیک PU و TPU به کار رفته در فراوری این محافظ ها را به صورت دو لایه به کار گرفته تا بدین ترتیب بالاترین استحکام را در برابر ضربه به ارمغان بیاورد. یکی از مهم ترین ویژگی های این قاب وجود حلقه نگه دارنده در پشت آن است که بخش مربوط به آن را می گردد برای قرار دادن کارت های بانکی و غیربانکی به صورت کشویی حرکت داد. این قاب در حال حاضر با قیمت 135 هزار تومان به فروش می رسد.

محافظ صفحه نمایش شیائومی ردمی 10C

1. محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل SUPERD

این روزها محافظت از نمایشگر گوشی به خاطر قیمت بسیار بالایی که دارند به امری ضروری تبدیل شده است. در نتیجه خرید یک محافظ صفحه خوب اهمیت بسیار بالایی دارد. یکی از برترین محافظ صفحه های بازار که می توانید به عنوان لوازم جانبی برای گوشی ردمی 10C بخرید، محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل SUPERD است که می تواند با کیفیت بالایی که دارد از نمایشگر گوشی شما در برابر صدمات مختلف اعم از خط و خش و ضربه و… مراقبت کند. این محصول به خوبی روی صفحه می نشیند، حباب نمی گیرد، با دقت و ظرافت بالایی برش خورده، کیفیت سختی آن 9H است و شفافیت بالایی دارد. شما می توانید این محصول را با تخفیف استثنائی 81 درصدی با قیمت 31 هزار تومان بخرید.

2. محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل SUGA-Glass

دومین محصول، محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل SUGA-Glass است که کیفیت بسیار بالایی دارد و مقاومت آن در برابر ضربه و خط و خش هم خوب است. این محافظ صفحه نمایش، تمام قسمت های پنل جلو را به صورت کامل پوشش می دهد و اجازه نمی دهد به صفحه نمایش گوشی شما آسیبی برسد. حاشیه اطراف آن، ابعاد صفحه گوشی شما را کوچک نمی نماید و دارای قابلیت هایی همانند نصب آسان، عدم ایجاد حباب، لمس روان و سریع و بعلاوه عدم کاهش کیفیت تاچ و شفافیت صفحه نمایش است که کار کردن با گوشی را برای شما راحت تر می نماید. این گلس با تخفیف 47 درصدی، در حال حاضر با قیمت 31 هزار تومان به فروش می رسد.

محافظ لنز دوربین شیائومی ردمی 10C

1. محافظ لنز دوربین شهر گلس مدل LFUL

از آن جایی که این روزها دوربین گوشی های هوشمند بسیار بزرگ تر از دوربین گوشی ها در چند سال قبل شده است، بنابراین احتیاج به یک لنز محافظ برای آن ها بیش از پیش احساس می گردد. یکی از این لنزهای خوب و باکیفیت موجود در بازار محافظ لنز دوربین شهر گلس مدل LFUL است که بدون حباب گرفتگی روی لنزها می نشیند و از آن در برابر خط و خش، چربی، اثرانگشت و ضربه محافظت می نماید. این گلس چسب های مشکی در اطراف حفره مربوط به لنزها دارد که چسبندگی آن ها عالی است و خود پوشش هم تأثیری روی کیفیت تصاویر نمی گذارد. شما می توانید این محصول را همین حالا با تخفیف 84 درصدی با قیمت 32 هزار تومان بخرید.

2. محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل BLK

یکی دیگر از گلس های محافظ لنز دوربین که از لحاظ طراحی و شکل ظاهری تفاوت خاصی با مدل نخست ندارد، محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل BLK است. این گلس حالت شیشه ای دارد و روی کیفیت تصاویر هم اصلا تأثیری نمی گذارد. طراحی این محصول به گونه ای است که به راحتی می توان آن را روی لنزهای دوربین ردمی 10C نصب کرد. شما می توانید این محصول را با قیمت 38 هزار تومان از همه ایده های جدید بخرید.

شارژر شیائومی ردمی 10C

1. شارژر دیواری شیائومی مدل 22W به همراه کابل تبدیل USB-C

از آن جایی که شارژر گوشی شیائومی ردمی 10C از سرعت 18 وات پشتیبانی می نماید، احتیاجی نیست برای خرید شارژرهایی با سرعت بالا هزینه کنید. مدل های معمولی با سرعت نه چندان بالا هم می توانند احتیاجتان را رفع نمایند که یکی از این شارژرها، شارژر دیواری شیائومی مدل 22 واتی است که به همراه خود یک کابل USB-C هم دارد تا شما را از خرید یک کابل اضافی بی احتیاج کند. از آن جایی که این شارژر اصلی است، جای نگرانی هم ندارد که در طول زمان به گوشی شما آسیب وارد کند بنابراین با خیال راحت می توانید از آن بهره ببرید. این شارژر در حال حاضر با قیمت 184 هزار تومان در دسترس واقع شده است.

2. شارژر شیائومی مدل MDY-11-EY 33wfast 3pin original به همراه کابل تبدیل usb-c

یکی دیگر از شارژرهای بسیار خوب و باکیفیت که به عنوان لوازم جانبی شیائومی ردمی 10C در دسترس است و می تواند با سرعت 33 وات گوشی شما را شارژ کند، مدل MDY-11-EY 33wfast 3pin original است. محصولی اوریجینال که از لحاظ سرعت به شکل محسوسی بهتر از مدل نخست است اما ردمی 10C را در نهایت تقریبا با همان سرعت 18 وات شارژ می نماید چون گوشی یادشده دیگر از سرعت بیشتری از 18 وات پشتیبانی نمی نماید. این شارژر هم به همراه خود یک کابل USB-C به طول 1 متر دارد تا مجبور نباشید برای خرید آن به صورت جداگانه هزینه کنید. این شارژر بعلاوه به صورت اتوماتیک ولتاژ گوشی شما را مقدار می گیرد و بر اساس آن گوشی را با نهایت سرعت شارژ می نماید. این شارژر با قیمت 480 هزار تومان در دسترس واقع شده است.

سخن پایانی

در این مقاله انواع و اقسام لوازم جانبی مخصوص گوشی شیائومی ردمی 10C را به شما معرفی کردیم. به نظر شما برای یک گوشی هوشمند، کدام لوازم جانبی از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

منبع: دیجیکالا مگ

به "محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی ردمی 10C در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی ردمی 10C در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید