بازار پر رونق بازی های حماسی در سال 2018 ، نگاهی به سود 3 میلیارد دلاری فورتنایت

به گزارش همه ایده های جدید ، همزمان با سرانجام سال 2018 بسیاری از شرکت ها و کمپانی هایی که به نوعی با فناوری مرتبط هستند آمار فروش و سود خود را اعلام نموده اند و در این میان بازی سازان نیز رکورد هایی بی نظیر کسب نموده اند.برای مثال بازی حماسی، فورتنایت ، 3 میلیارد دلار سود را طی سال 2018 به دست آورد.

بازار پر رونق بازی های حماسی در سال 2018 ، نگاهی به سود 3 میلیارد دلاری فورتنایت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بازی های حماسی و استراتژیک در سال 2018 با استقبال بالای بازیکنان همراه بوده اند و اکنون فورتنایت به عنوان طلایه دار این نوع بازی ها شناخته می گردد. درواقع فورتنایت هم اکنون به عنوان محبوب ترین بازی جهان شناخته می گردد و ارزش گذاری این شرکت را به 15 میلیارد دلار افزایش داده است. به عبارتی دقیق تر سود خالص اینبازی تنها در سال 2018 ، حدود 3 میلیارد دلار در نظر گرفته شده است.

اما شاید سوالی که مطرح می گردد این باشد که وقتی فورتنایت به صورت رایگان بازی می گردد، چگونه تا این حد سود می نماید؟ پاسخ به فروش محصولات دیجیتالی مرتبط می گردد که در سایه این بازی مرتب تبلیغ می گردد و به فروش می رود.

شاید متعجب شوید اگر بدانید جدیدترین داده ها مرتبط با نوامبر 2018 نشان می دهد که کاربران iOS بالغ بر 1.23 میلیون دلار در روز صرف این بازی می نمایند. این مبلغ به 37 میلیون دلار در ماه می رسدو درآمد کل آن را در پلتفرم iOS و انواع محصولات اپل به بیش از 385 میلیون دلار می رسد. متوسط درامد ماهانه فورتنایت در اندروید حدود 48 میلیون دلار در ماه است.

با همه این ها فورتناییت اخیرا بخش بزرگی از درامد خود را در چین از دست داد. چرا که چین 9 ماه پیش مجوز فصل جدید این بازی را خنثی کرد و مانع از حضور این بازی و سود ناشرانش در بازار شد.

منبع: انتخاب

به "بازار پر رونق بازی های حماسی در سال 2018 ، نگاهی به سود 3 میلیارد دلاری فورتنایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار پر رونق بازی های حماسی در سال 2018 ، نگاهی به سود 3 میلیارد دلاری فورتنایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید