بازی رایانه ای و کنسول بازی

هیدئو کوجیما دوباره بازی اکشن مخفی کاری می سازد؛ همکاری بعدی سونی و کوجیما بعد از DS2

طی رویداد State of Play امشب، سونی ضمن اینکه تریلر جدیدی از بازی دث استرندینگ 2 به نمایش گذاشت و در آن از گیم پلی بازی و بخش های داستانی آن رونمایی کند، شخص هیدئو کوجیما را هم به برنامه آورد تا از همکاری تازه شان پرده برداری نمایند. هیدئو کوجیما و استودیوی بازی...

12 بهمن 1402

ببینید؛ بازی Zenless Zone Zero در 2024 برای موبایل و کامپیوتر عرضه می شود

استودیوی میهویو (miHoYo) به تازگی با انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی اکشن و نقش آفرینی Zenless Zone Zero نیز رونمایی کرده است.

22 آذر 1402

گزارش بنیاد ملی بازی های رایانه ای: یوتوب محبوب ترین پلتفرم در بین گیمرهای ایرانی برای تماشای استریم بازی هاست

دیجیاتو: مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی های رایانه ای در تازه ترین گزارش خود مبنی بر پیمایش ملی مصرف بازی های موبایلی در ایران، به آمار جالب توجهی از موبایل گیمینگ در کشور دست یافته اند. در این گزارش آمده است که نزدیک به 33 میلیون...

29 آبان 1402

معرفی 13 مانیتور 144 هرتزی برتر؛ تجربه گیمینگ روان و لذت بخش

اگر در پی خرید مانیتور 144 هرتزی باکیفیت هستید در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با 13 مدل مجذوب کننده و محبوب آشنا کنیم. این مانیتورها را در سه بخش بالارده، میان رده و مالی به شما معرفی خواهیم کرد.

11 مرداد 1402

ژان کلود ون دام پس از 30 سال کوشش به مورتال کامبت می آید

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، برای کسانی که می خواهند نسخه های ویژه مرتال کامبت 1 را خریداری نمایند، شخصیت ژان کلود ون دام (Jean-Claude Van Damme) در دسترس خواهد بود.

1 خرداد 1402

تاریخ انتشار Tortuga: A Pirates Tale تعیین شد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

کمپانی Kalpyso Media و استودیوی Gaming Minds به تازگی از تاریخ انتشار بازی ماجراجویی و استراتژی Pirate Tortuga: A Pirates Tale برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده اند.

12 دی 1401

با انجام این 6 بازی استرس خود را کاهش دهید

همه ما در طول روز مسئولیت های مختلفی را برعهده داریم و کوشش می کنیم تا به برترین شکل ممکن از پس انجام آن ها بربیایم. گاهی اوقات در کوشش برای انجام دادن کارهای روزانه، اتفاقات غیر منتظره ای رخ می دهد و نمی توانیم این وظایف را به درستی انجام دهیم و در نتیجه...

14 شهریور 1401

نورمن ریدس: مذاکرات برای ساخت دنباله دث استرندینگ در جریان است

اگرچه بازی دث استرندینگ: برداشت کارگردان (Death Stranding: Directors Cut) در راه است و تا چند روز دیگر منتشر خواهد شد، اما با توجه به مصاحبه نو نورمن ریدس (Norman Reedus) به نظر نمی رسد که کار هیدئو کوجیما با جهان خاص این بازی به پایان رسیده باشد.

12 شهریور 1400

آیا با خرید یک مودم گیمینگ می توانید پینگ پایین تری در بازی ها داشته باشید؟

گیمرها عاشق خرید تجهیزات سخت افزاری هستند که باعق بهبود عملکردشان می شوند و تجربه کاربری بهتر و لذت بخش تری به آن ها می دهند.

22 اسفند 1399

گنشین ایمپکت در اولین ماه عرضه، پرفروش ترین بازی موبایل جهان شد

بازی رایگان Genshin Impact توانسته تا در نخستین ماه عرضه، توانسته تا بیشترین میزان درآمد را بین تمام بازی های اپ استور و پلی استور در جهان داشته باشد. طبق آمار و ارقام منتشر شده، این بازی در اکتبر 2020 درآمدی برابر با 239 میلیون دلار از اپ استورهای موبایل داشته...

26 آذر 1399

تاریخ عرضه بازی Battletoads تعیین شد

طبق تریلر جدید بازی بتل تودز (Battletoads)، این بازی در روز 20 آگوست (30 مرداد) عرضه خواهد شد. بتل تودز جدیدترین ساخته استودیوی Dlala با نظارت سازندگان قدیمی این سری بازی ها یعنی استودیوی Rare است.

3 مهر 1399

قسمت جدید مجموعه بازی های Fable در دست ساخت است

در رویداد آخر هفته ایکس باکس، شاهد رونمایی قسمت جدیدی در مجموعه بازی های افسانه (Fable) بودیم. جدیدترین شماره Fable مشخصا برای ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر ساخته می گردد.

27 شهریور 1399

رییس ایکس باکس: گوگل و آمازون رقیب ما هستند، نه سونی و نینتندو

مدیر شعبه بازی های ویدیویی مایکروسافت در مصاحبه ای تازه، رقبای ایکس باکس را آمازون و گوگل معرفی نموده است. فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس در مایکروسافت، طی مصاحبه ای به نشریه تکنولوژی پروتکل گفته است که توانایی سونی و نینتندو در ساخت و توسعه زیرساخت ابری...

6 فروردین 1399

حضور پردازنده گرافیکی انویدیا در تلویزیون LG OLED

ال جی با استفاده از پردازنده گرافیکی G-Sync شرکت انویدیا در نسل جدید تلویزیون OLED خود آن را به دستگاهی مناسب برای بازی های رایانه ای تبدیل کرده است.

16 مهر 1398

لیپی: امیدوارم بازی با ایران را به ضربات پنالتی بکشانیم

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال چین امیدوار است شاگردانش در بازی با ایران بتوانند بازی را به ضربات پنالتی بکشانند.

11 خرداد 1398

اظهارات 2 بازیکن تیم ملی فوتبال عمان و الشکیلی درباره رویارویی با ایران

2 بازیکن تیم ملی فوتبال عمان و نایب رئیس فدراسیون فوتبال این کشور درباره بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019 برابر ایران صحبت های مختلفی را بیان کردند.

9 خرداد 1398

گزارش نصرالله سجادی در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک چه بود؟

نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی در مجمع روز گذشته کمیته ملی المپیک گزارشی در خصوص بازی های آسیایی ارائه کرد.

6 خرداد 1398

بازار پر رونق بازی های حماسی در سال 2018 ، نگاهی به سود 3 میلیارد دلاری فورتنایت

همزمان با سرانجام سال 2018 بسیاری از شرکت ها و کمپانی هایی که به نوعی با فناوری مرتبط هستند آمار فروش و سود خود را اعلام نموده اند و در این میان بازی سازان نیز رکورد هایی بی نظیر کسب نموده اند.برای مثال بازی حماسی، فورتنایت ، 3 میلیارد دلار سود را طی سال 2018...

24 اردیبهشت 1398

لیورپول برای شکستن رکورد منچستریونایتد دست به کار شد

باشگاه لیورپول برای کسب درآمدی هنگفت از محل عقد قرارداد با حامی مالی اش وارد عمل شده است.

23 اردیبهشت 1398

اکبر احدی: دعوت محرابی و دلاوری به تیم ملی بوکس اشتباه من بود، احتیاج باشد از آنها عذرخواهی می کنم

اکبر احدی، سرمربی تیم ملی بوکس گفت که در قضیه دعوت و خط خوردن سجاد محرابی و جاسم دلاوری به اردوی تیم ملی مرتکب اشتباه شده است.

21 اردیبهشت 1398
تعداد: (27)