نرم افزار و اپلیکیشن

علت قطعی فیس بوک و اینستاگرام مشخص شد

ایسنا: شرکت متا علت اختلال 2 ساعته فیس بوک و اینستاگرام در روز سه شنبه را یک مسئله فنی بیان نمود که اکنون حل شده است.

16 اسفند 1402

هیدئو کوجیما دوباره بازی اکشن مخفی کاری می سازد؛ همکاری بعدی سونی و کوجیما بعد از DS2

طی رویداد State of Play امشب، سونی ضمن اینکه تریلر جدیدی از بازی دث استرندینگ 2 به نمایش گذاشت و در آن از گیم پلی بازی و بخش های داستانی آن رونمایی کند، شخص هیدئو کوجیما را هم به برنامه آورد تا از همکاری تازه شان پرده برداری نمایند. هیدئو کوجیما و استودیوی بازی...

12 بهمن 1402

راهنمای خرید جدیدترین هدفون بی سیم؛ گزینه های هیجان انگیز با امکانات پیشرفته

هدفون های بی سیم به دلیل امکانات بهتری که نسبت به هندزفری های سیمی به کاربران ارائه می دهند، به سرعت در بازار جای خود را پیدا کرده اند و به یکی از پرفروش ترین گجت های هوشمند تبدیل شده اند. در این بین اما کاربرانی هستند که دوست دارند از نوترین فناوری های...

8 دی 1402

خبر نگران کننده درباره گوشی های سامسونگ، دولت هند: این گوشی ها آسیب پذیری های خطرناک دارند

زومیت نوشت: دولت هند اظهار داشت بعضی از گوشی های سامسونگ آسیب پذیری های امنیتی خطرناکی دارند و ممکن است اطلاعات آن ها به سرقت برود.

25 آذر 1402

ببینید؛ بازی Zenless Zone Zero در 2024 برای موبایل و کامپیوتر عرضه می شود

استودیوی میهویو (miHoYo) به تازگی با انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی اکشن و نقش آفرینی Zenless Zone Zero نیز رونمایی کرده است.

22 آذر 1402

گزارش بنیاد ملی بازی های رایانه ای: یوتوب محبوب ترین پلتفرم در بین گیمرهای ایرانی برای تماشای استریم بازی هاست

دیجیاتو: مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی های رایانه ای در تازه ترین گزارش خود مبنی بر پیمایش ملی مصرف بازی های موبایلی در ایران، به آمار جالب توجهی از موبایل گیمینگ در کشور دست یافته اند. در این گزارش آمده است که نزدیک به 33 میلیون...

29 آبان 1402

آیا بلیط مقرون به صرفه اصفهان مشهد را باید در زمان خاصی رزرو کرد؟

در این نوشته می خواهیم به آنالیز سؤالی بپردازیم که ممکن است در فکر بسیاری از مسافران اصفهان به مشهد پیش بیاید: آیا بلیط مقرون به صرفه اصفهان مشهد را باید در زمان خاصی رزرو کرد؟. سفر از یک شهر به شهر دیگر همیشه یک تجربه هیجان انگیز است و برنامه ریزی صحیح...

1 مهر 1402

بچه ها از چه سنی بهتر است گوشی هوشمند داشته باشند؟

از خود بپرسید آیا فرزندتان فعالیت هایی را انجام می دهند که داشتن یک گوشی تلفن همراه هوشمند برای برقراری ارتباط را توجیه کند یا خیر؟

20 شهریور 1402

دسته گلی تازه که ایلان ماسک به آب داد، هزینه بزرگ ماجراجویی آقای میلیاردر

یک نظرسنجی تازه حکایت از آن دارد که تغییرات عمده در اپلیکیشن X ، توئیتر سابق، در حال نابود کردن جوامع تحقیقاتی آنلاین در این پلتفرم است.

31 مرداد 1402

معرفی 13 مانیتور 144 هرتزی برتر؛ تجربه گیمینگ روان و لذت بخش

اگر در پی خرید مانیتور 144 هرتزی باکیفیت هستید در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با 13 مدل مجذوب کننده و محبوب آشنا کنیم. این مانیتورها را در سه بخش بالارده، میان رده و مالی به شما معرفی خواهیم کرد.

11 مرداد 1402

ژان کلود ون دام پس از 30 سال کوشش به مورتال کامبت می آید

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، برای کسانی که می خواهند نسخه های ویژه مرتال کامبت 1 را خریداری نمایند، شخصیت ژان کلود ون دام (Jean-Claude Van Damme) در دسترس خواهد بود.

1 خرداد 1402

9 تفریح مجذوب نماینده که کاربران مک بوک می توانند تجربه نمایند

در بسیاری از موارد که با لپ تاپ خود کار می کنیم، خسته و یا بی حوصله می شویم و باید در پی یک تفریح مجذوب کننده باشیم. از طرف دیگر اگر زمان زیادی را با لپ تاپ بدون هیچ استراحتی کار کنیم، احتمالا علاوه بر جسم از نظر روحی نیز آسیب می بینیم. پس در حقیقت استفاده...

11 اردیبهشت 1402

دو اتفاق نو در اجرای طرح یارانه آرد و نان؛ قیمت نان تغییر می نماید؟

مشاور وزیر اقتصاد جزئیاتی از فاز دوم طرح مدیریت هوشمندانه یارانه آرد و نان ارائه کرد و گفت: در فاز دوم مردم می توانند به کیفیت نان یک نانوایی رتبه دهند و سهمیه آردی که به یک نانوایی اختصاص می یابد نیز بر اساس خرید مردم تعیین خواهد شد.

15 بهمن 1401

10 درصد تخفیف تمام پروازها، به مناسبت روز جهانی هواپیمایی

17 آذر 1395 مصادف با 7 دسامبر سالروز امضای کنوانسیون بین المللی هواپیمایی کشوری در سال 1944 است که در پی امضای این کنوانسیون، سازمان جهانی هواپیمایی کشوری تاسیس شد. مجمع عمومی این سازمان در سال 1992 طی قطعنامه ای این روز را به عنوان روز جهانی هواپیمایی کشوری...

4 بهمن 1401

استارت سفرهای نوروزی از استانی کویری

در نخستین جلسه ستاد سفرهای نوروزی مقدار آمادگی استان کرمان و اقدامات لازم برای آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی معین شد. این متن درباره شروع سفرهای نوروزی از کرمان اطلاعاتی را خواهد داد.

3 بهمن 1401

تاریخ انتشار Tortuga: A Pirates Tale تعیین شد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

کمپانی Kalpyso Media و استودیوی Gaming Minds به تازگی از تاریخ انتشار بازی ماجراجویی و استراتژی Pirate Tortuga: A Pirates Tale برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده اند.

12 دی 1401

ویژگی چت کردن به نسخه موبایلی فیس بوک باز می شود

شواهد حکایت از آن دارند که به زودی قابلیت چت کردن به نسخه موبایلی فیس بوک باز می شود. این ویژگی از پنج سال پیش از دسترس میلیونها کاربر خارج شده بود.

28 آذر 1401

بسته ویژه ایرانسل برای سفر به قطر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف تسهیل ارتباطات طرفداران تیم ملی فوتبال کشورمان و مسافران ایرانی کشور قطر در روزهای جام جهانی فوتبال، تعرفه ها و بسته های ویژه ای را برای این رویداد در نظر...

28 آبان 1401

روش مهندس کامپیوتر شدن در خانه!

خبرنگاران نوشت: شما نیز می توانید با به کارگیری راهکار های متداول، مسائل ماوس، صفحه کلید و سایر تجهیزات کامپیوتری خود را حل کنید.

16 مهر 1401

به نظر می رسد که هوش مصنوعی عرصه را بر عکاسی تنگ نموده، اما آیا واقعا این گمانه درست است؟

با توجه به محبوبیت مولد های تبدیل متن به تصویر هوش مصنوعی (AI)، احساس می کنیم که عکاسی با جدی ترین تهدید خود از ابتدای پیدایش تا حالا روبرو است.

27 شهریور 1401
تعداد: (73)